• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Historia i rozwój nowoczesnych drzwi wejściowych.

Schematyczny układ napędowy bramy wyjazdowej składa się z:jednego lub ewentualnie dwóch siłowników, centrali sterującej, pilota, kompletu fotokomórek, przewodu zasilającego napęd bramy oraz przewodów sterowniczych integrujących blok sterowniczy z fotokomórkami, anteną oraz lampą ostrzegawczą. Zestaw napędowy otwierający bramę wjazdową na posiadłość wokół budynku jednorodzinnego jest zazwyczaj wyekwipowany w drobny silnik o mocy kilkuset watów, zasilany napięciem sieciowym 230 V bądź też zniżonym napięciem bezpiecznym 24V. Zestaw napędowy bramy przesuwnej to siłownik z przekładnią zębatą, transformator obniżający napięcie i programator – zamknięte w jednej obudowie. To oczywiście automatyka do bram. Skrzydłami bram skrzydłowych wzruszają pociągłe elektromechaniczne siłowniki mocowane jakąś częścią do poprzecznego słupka, a drugą do skrzydła bramy. Siłowniki z łamanymi ramionami są ofiarowane do bram o skrótowych skrzydłach. Programator-elektroniczna centrala kierująca i odbiornik radiofoniczny odbierający znaki radiowe ekspediowane z pilota- jest zamknięty w obudowie, którą z reguły instaluje się na słupku ogrodzenia.

1. Zobacz stronę

2. Zobacz stronę

3. Przeczytaj to

4. Czytaj dalej

5. Dowiedz się teraz

Comments are closed.